25 Mart 2012 Pazar

GALATASARAY'IMIZ:1 - Trabzonspor:1 | Adım Adım Şampiyonluğa




Maç Sonu Fatih TERİM;

“Hasan Şaş ve ben, 'Rabbim, ilk yarıda 1-0'a razıyız' dedik. İkinci yarıda her saniyesi heyecanlı bir maç seyrettik. Sadece futbolcular değil, bütün birimler play-off'ların gergin geçeceğini hesap ederek hazırlanmalı. Sadece oyuncular için bunu söylemek vicdansız, haksız bir cümle olur. Herkes ortamı daha sakin hâle getirmeyi düşünmeli. Burada ben oyuncularıma gerekeni söyledim devre arası. Böyle bir hakları yok. Böyle mükemmel bir sezon geçirmiş, en yakın rakibine bile önemli fark atmış, normal sezonu bitime üç hafta lider bitirmeyi garantilemiş bir takımın derbilerde böyle bir gol yeme hakkı yok. Ama sonuna kadar bırakmadılar ve bazen futbolda böyle goller de atılamayabiliyor. Kaçırılması daha zor goller. Ben, en iyi oynadığımız maçlarda da yapacak çok şeyimiz olduğunu söylemiştim. Bugün ne kadar haklı olduğumu görmekten mutluyum. Daha çok işimiz var, daha çok böyle maçlar oynayacağız.”