21 Aralık 2011 Çarşamba

GALATASARAY'IMIZ:1 - Manisaspor:0 | Lideriz !



Devre arasına lider olarak girdiğimiz ilk yarının son maçının ardından Fatih TERİM gerekeni söyledi zaten..

“Galatasaraylılar beni iyi bilir, ben de Galatasaraylıları iyi bilirim. Orada çok deneyimimiz var. Galatasaray Avrupa'ya alışkındır ve Avrupa kupalarında olmalıdır. Çok büyük başarıları da vardır. Bu niyetle yola çıktık. Bu stada Avrupa kupası maçları yakışır. Ümit ediyorum seneye Avrupa kupalarında oluruz, olmak için çalışıyoruz. Allah kimseyi gördüğünden geri koymasın. Gördüğünüz zaman da istersiniz. Galatasaraylıları böyle anlamak lazım. Hiç yenilmeden şampiyon olan takım gördüler, Real Madrid'e karşı Süper Kupa kazanan takım gördüler. Şampiyonlar Ligi gruplarında başarı gördüler. Benim hülyalarım, benim rüyalarım dünyadan daha büyük. İnsan hayal etmeden yaşayamaz.”

Bu arada yıllardır hasret kaldığımız frikik golleri için teşekkürler Selçuk..