8 Kasım 2010 Pazartesi

Zaman Kenetlenme Zamanı!


Sevgili Galatasaraylı kardeşlerim,

Trabzon dan dönerken büyük bir üzüntü içindeydik. Sebahattin Reis, ben, Suat Ateşdağlı, Veysel Giley, Bayram ve eski dostlarımız.

Biliyordum ki forumda bu yazılar olacak, olabilirde zaten, nasıl bir yol izlemeliyim diye düşündüm. Bir taraftan kelle isteyen yeni jenerasyon(son 15 yılda kupalara ambargo koymuş, Avrupa kupalarını kaldırmış birazda bundan gururlanıp şımarmış nesil)Bir tarafta ise 14 yıl şampiyonluk görmemiş, kan kusup kızılcık şerbeti demiş, hep alay edilmiş ama bunlarla mücadele edip gittikçe güçlenmiş, kenetlenmiş, olağanüstü hiyerarşik yapıya kavuşmuş ve skora bakmaksızın Galatasaray armasının peşinde bir hayat vermiş bizler. Çok açık söylüyorum, Bu takımda Galatasaray kalitesinde olmayan oyuncular var yönetim yanlışları da var, ancak yaptığınız eleştirilere göre, isteklere göre hareket edersek daha karanlık derin bir çukura düşmemiz an meselesi.

Evet devre arasını beklemek zorundayız. Bu aynı zamanda Gheorge Hagi ‘yde bir zaman tanımak anlamına gelecektir. Bu zamanı ona vermeliyiz.

Hep bahsettiğiniz çıkarlardan ve iğrenç yakıştırmalarınızı son 6 gündür bu deplasmana ultrAslan'ı götürebilmek için (hepimiz cebimizden katkı yaparak) sürekli çalışan ağabeyleriniz olarak esefle kınıyoruz. Bu konuları kapatın. Çünkü artık iyi niyetli olmadığınızı düşünmeye başlıyorum. Gelin sizleri misafir edeyim dertleşelim o zaman yaptığınız yakıştırmaların ne kadar yanlış olduğunu anlarsınız.

Ve şimdi tekrar derin bir nefes alıp kenetlenme, devre arasına kadar olan zamanı yonetime ve Hagi ye zaman tanıyarak geçirmek zamanıdır. Kelle almak Galatasaray’a zarar verecektir.

Haydi kardeşlerim bu yolda bizleri yalnız bırakmayın. Sizlere olan inancım bu dönemde ki desteğinizle artacağını düşünüyorum. Biz bu mücadeleye devam edeceğiz ve bıkmadan Galatasaray ve ultrAslan ’a yakışır davranacağız.

Bilinmelidir ki kendimizden başka dostumuz yoktur olmayacaktır.Gün birlik beraberlik günüdür.

Sevgi ve Saygılarımla.
Oğuz ALTAY
ultrAslan Genel Koordinatörü

Yaşasın GALATASARAY
Yaşasın BAĞIMSIZ ultrAslan