1 Şubat 2012 Çarşamba

Necati Ateş | Yeniden GALATASARAY' DA



Yaz transfer döneminde de adını sıkça duyduğumuz Necati'nin transferi, sezonun 2. yarısında son anda geliyor gelmiyor söylentileri arasında sonlandırıldı.

2011-2012 2. yarı sezonu sonuna kadar anlaşma yapılmış.Buna göre futbolcunun eski kulübü MP Antalyaspor'a 250.000 EUR tutarında transfer ücreti ödenecekmiş. Necati Ateş'e ise 2011-2012 2. yarı sezonunda 400.000 USD sabit transfer ücreti ve 10.000 USD maç başı ücreti ödenecekmiş.

Bu transferin hem Necati hem bizim açımızdan yararlı olmasını diliyoruz..

"Fatih hocamın bana olan ilgisi, alakası, beni çok istemesi transferimde her şeyin önüne geçti. İnşallah hocamın güvenini sarsacak bir şey yapmam. Bu doğrultuda da başarılı olacağıma inanıyorum. Galatasaray kadrosu çok kaliteli, Türkiye'nin en önemli hocası Galatasaray'ın başında. Mutlaka katkı sağlarım diye düşünüyorum. Paranın çok önemi olduğunu düşünmüyorum. Ben yuvama döneceğim, benim için önemli olan buydu.Bazen fedakarlık yapmak gerekiyor. Bu da onlardan biriydi. Bazen maddiyatın çok önemi yok, manevi duygular daha önde geliyor. "

Necati Ateş